Den fjärde onsdagen i Oktober.

Hej. Idag är det onsdag och en ganska bra dag.
Skoldagen har gått ganska snabbt, schemat har sett ut såhär:
8.00-09.50 = Bild
10.00-10.55 = Matematik
11.00-11.45 = Franska
11.45-12.40 = Lunch
12.40-13.40 = Engelska
14.10-15.10 = Luciaövning
Direkt efter skolan gick jag och Miika och fikade på Lyktan, mycket gott och trevligt!
Efter det gick vi hem tills mig, jag satt mig och gjorde läxa och hans såg på tv/vilade.
Har blivit så gott som klar med Filmanalysen så den skall lämnas in snarast möjligt till min engelska lärare bara jag får någon som kan läsa igenom den.
Har även hunnit med att titta runt på kläder och skor, och min önskelista just nu är si sådär 1 meter lång eller något i den stilen, hoppas att det regnar pengar imorgon istället för att snöa!
Just nu sitter jag och tänker på hur jag kan formulera mig i ett brev som skall skrivas till en kär person,
har kommit en liten bit men är långt ifrån klar så får nog fortsätta en annan dag.
Imorgon måste en del saker göras: Ska ringa lite samtal angående prao-plats och möte, samt plugga och eventuellt träna. Känns som att det kommer bli en stressig dag eftersom jag slutar halv 4.
Nu skriker magen efter mat och det är väl bäst att göra som den säger...
Godnatt & Sov gott!

Kram / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback