kanelbullensdag.

Hej. Stannade hemma från skolan idag, hade sjukt ont i halsen och kunde knappt prata idag heller så försöker kurera mig på bästa sätt med vitlök, te, esperitox och en massa vatten!
Förstår om ingen vill va i närheten av mig nå mer! Haha.
Måste bli frisk så snabbt som möjligt!
Så om någon har några speciella tips kring förkylningar, dela gärna med er!
Har tyvärr inte ätit några kanelbullar ännu =( Är sugen på att baka, men kändes lite jobbigt att baka bullar..
Har även ringt några samtal idag och planerat lite saker inför helgen. Min kära farmor kommer upp så blir att umgås med henne hela helgen! :) <3


på bilden är de min kusin Linn, farmor & jag :) Love you!

Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback