IIIIIDDOOOOL!

Hej, kom till luleå vid halv 3 kanske, körde runt o tittade på lite grejer innan vi for till shoppning, där jag fyndade både på gina och hm, men de var så lång kö så jag sket i de, men på hm köpte jag 2 kjolar på rea och ett nagellack :)
När jag kom till pappa så åt vi först mat, sen ringde jag farfar, pluggade lite matte och sedan åkte jag och pappa på "mobiljakt", han tappade sin telefon i vattnet för ett tag sedan så vi tänkte fiska upp den, men de var för grumligt vatten så vi får nog göra ett till försök nån gång när det inte har blåst hela veckan :)
Nu är vi bänkade framför tv'n och det är IDOL som gäller! :D

Kram / F

Kommentarer
Erica♥ säger:

söt blogg :)

2010-10-09 | 15:03:14
Bloggadress: http://eswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback