Höstlov på G!

Hej, idag har det inte varit någon vanlig dag utan idag har det varit sista dagen innan höstlovet. :)
Började dagen men sovmorgon och engelska där vi fått i uppgift att vara utklädda eftersom det är Halloween i helgen så förstartade vi :) Jag var utklädd till Nyckelpiga, hihi :)
Dock har jag ingen bild att visa, men kanske gör om de nån gång o då ska jag komma ihåg att fota det innan jag tvättar bort sminket :)
Kvällen har spenderats med Miika,Simon & Amanda på kina, och nu är jag så mätt att de känns som att jag kommer spricka när som helst!
Ska försöka hålla mig vaken så länge som möjligt ikväll men jag tror de kan bli kämpigt eftersom ögonlocken redan håller på att ramla ner :( Blir en massa mys med älsklingen ikv!
Imorgon bär det av till Boden & Frida, blir där till måndag! Gud så jag saknat henne <3

Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback