Hemsk måndag.

Hemskt att vakna med att man inte kan svälja för att de gör så ont, ont i huvvet och bara allmänt på dåligt humör och veta att jag ska banne mig på skolan idag. Jag har inte tid att missa nå mer!
Efter att ha varit uppe på benen en stund gick de onda i halsen över lite grann i alla fall så jag kunde svälja, men har knarkat strepsil hela dagen.
Har varit en riktigt jobbig dag faktiskt med 6 lektioner:
Mentorstid, So, Matte, dubbelt pass Engelska, och 2 timmars slöjd.
Det kanske inte hade varit lika jobbigt om jag hade varit i toppform :)
Men nu har jag i alla fall en julklapp planerad :D
Ikväll har jag renskrivit lite saker och nu ska jag koka te och försöka plugga lite till engelska provet på fredag!
På ett tag kommer älsklingen som ska sova här, är redan skit trött så kommer nog somna tidigt :)


såhär ser jag ut idag, inte så bra bild men den får duga :)

Kram / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback