Fredagen den 1 oktober 2010.

Hej, idag har varit en ganska bra dag. Ingenting har varit speciellt jobbigt och känns skönt att inte ha den här "måste göra"-tanken i hjärnan. Att när jag kommer hem måste jag sätta mig och göra det och det och det.
Jag har sluppit det idag, när jag kom hem från skolan umgicks jag med min kära pojke en stund.
När jag kom hem från han så slog jag min kära pappa en signal, och pratade på ett bra tag om lite allt möjligt men mest skola.Och när jag hade pratat klart med han så följde jag min kära mamma till mataffären för att inhandla lite saker till dagens middag som blir:
Förrätt:
- Kantarellpaj.
Huvudrätt:
- Köttfärsbiffar med potatisrösti.
Efterrätt:
- Turkiskrispudding med hallon.

Efter maten blir det väl fredagsmys framför idol!
Men vänta nu, klockan är ju 8 nu! :(
Hoppas man hinner se idol ändå!

Kram / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback