Formula matematik år 9.

Hej, nu ska jag sätta mig ner med min matte bok med namn här  ovan, och försöka bli vän med den.
Har tagit ett tag att hitta motivationen till det men nu har jag bestämt mig, JAG SKA!
Vad min hjärna och kropp än säger om att jag inte orkar eller vill så vill jag absolut inte se ett IG när jag får tillbaka provet.
Ska tävla lite med mig själv, för varje 10:e tal jag klarar, får jag en choklad bit! :D
Har nästan inte druckit nå te idag så ska nog koka mig några koppar också för nu börja jag frysa som en gris :(
Måste även börja packa lite smått inför resan till pappa imorgon!
Nä nu ska jag sätta igång så jag kommer någon vart :)


Tyvärr fick farmor avboka resan upp men jag hoppas att vi kan ses snart ändå! <3

Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback