Duktig flicka!

Hej, just nu leker jag duktig flicka och har tagit fram matte boken för att plugga!
Idag har varit en sån dag som man inte vill göra annat än sjunka genom jorden, har inte kunnat sova när jag som mest känt för de, inte haft nån aptit till att äta speciellt mycket, inte lika motiverad till att bli frisk eftersom de känns som att de blivit värre idag o de e ju bara att inse att de inte finns en enda chans i hela världen att jag är frisk till sånglektionen imorgon! ÅÅÅÅÅÅhhhh.
Gav ett försök att äta ingefära idag eftersom jag fått tips om att de är jätte bra om man vill bli frisk snabbt, men problemet där var.... att det går ju inte att äta! Man bränner ju upp hela munnen =(
Fast de bästa just nu är ändå att jag får äta en hel choklad kaka för mig själv! :D
Nu ska jag fortsätta med matten.

Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback