16:e Oktober 2010.

Hej.
Inatt har jag sovit hos amanda!
Under kvällens lopp hann vi med att se idol, prata på en hel del om de ena och de andra, jag färgade hennes hår och sen sov vi som små grisar båda två. <3
Idag gick vakna vi kring 10, låg och drog oss ett tag innan vi gick o lagade frukost = NUDLAR! :D
Efter det fick jag plåga henne lite genom att fixa hennes ögonbryn.
Sen har vi bakat kladdkaka, och efter de kom Felicia så då svamla vi på med henne, gick o köpte grädde o sen keka vi kladdkakan :)
Sen bar de av hem för min del, keka lite middag, nu har jag börjat göra mig iordning men ska göra paus för lite fika innan jag forts med håret och sminket.
Om en timma och en kvart ska jag befinna mig på Bowlinghallen med 3 sköna tjejer! :)

Ha en bra kväll! :)

Kram / F


Kommentarer
johanna säger:

www.smastadsprinsessan.se

2010-10-25 | 19:03:09
Bloggadress: http://juhani.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback