Veckostart!

Hatade dagen innan jag ens hade gått och sova, och uppstigningen var minst sagt hemskt!
Var så förbenat trött att jag bara ville dö typ, efter att ha försökt ta mig upp men misslyckats och gett upp hoppet ett x antal gånger så tvingade jag mig själv, man måste ju.
Började dagen med typ 5 minuters mentors tid, sen var det Elevråds möte med stora Elevrådet.
Under den tiden som mötet varade hann jag tyvärr missa So-lektionen som jag dock hade behövt vara på, måste verkligen skriva på uppsatsen! Efter mötet var det Engelska, vi jobbade med Spökhistorier.
Efter det Lunch: Köttbullar & Mackaroner!
Sedan hade vi Matte (det vanliga) och Engelska (Fortsatte med samma som lektionen tidigare på dagen).
Och sist men inte minst på dagen hade vi SLÖJD! Känns som att det rullar på bra med min julklapp som jag håller på med, måste bara se till att jag hinner bli klar den här perioden så det slipper bli nå strul med elevens val för att jag inte hunnit klart,:) Efter skolan gick jag till Biblioteket för att se om dom hade en film vid namn "Västfronten intet nytt" som hade varit till stor hjälp till uppsatsen, men tyvärr hade dom den inte...
Gick hem och åt lite, satt mig vid datorn ett tag, mamma kom hem och lagade mat, åt lite middag och sedan bar det av till skolan igen!
Denna gång för skolrådsmöte, var ett väldigt långt men ett bra möte!
Har precis varit och lämnat över lite böcker som jag lovat ta hem åt Amanda.
Nu väntar jag bara på att min kära pojkvän ska komma hit så jag får gå o sova :)
Som tidsfördriv kokar jag mig nudlar och käkar dom, är utsvulten!

Där hade ni min dag! ;)

Godnatt!
Kram / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback