Mina dagar i staden Boden.

Lördag: Vaknade upp bredvid älsklingen, åt frukost och han for hem, jag började packa och sedan bar det av till Frida.
Direkt jag kom dit var det bara att börja göra sig i ordning för kvällens Halloween firande.
Jag var Nyckelpiga. Men det kom inte med på någon bild, hade ju med kameran men glömde dock bort att använda den. :-( Men tack för en supertrevlig kväll Frida,Hanna,Sofia,Vanja,Lisa & Fanny!

Lisa Gustafsson Nilssons bild!



Hanna Stubés bilder!

Söndag: Vaknar upp med Frida & Hanna, vi går och äter nybakta scones till frukost, MUMMA!
Efter det går vi och lägger oss framför tv'n och ser OTH avsnitt :) Efter ett tag far Hanna hem, och vi ser några avsnitt till innan det är dags att göra sig i ordning för kalas. Grattis i efterskott Krister!
Efter kalaset for vi först till Opalen och sedan till Viktor för att träffa Oktay & han.
Var där en stund och spelade Tv-spel och sedan for vi hem och åt.
Efter det gick vi till Godis Arenan för att hyra film och såg "The Losers" med Anton, Tobbe & Johan.

Måndag: Vaknade halv 10, gjorde oss i ordning och åt frukost, sedan började vi traska mot stan.
Skulle spela bowling med Anton, Tobbe och Johan men det fanns ingen bana ledig då så vi bokade klockan halv 1.
I väntan på att klockan skulle bli så mycket gick vi runt på stan och kikade på lite saker :)
Bowlingen gick super bra, Frida vann och jag kom 2a! GIRLPOWER! :D
Efter det gick vi och fikade samt gick på stan lite till, mamma köpte ett par skor åt mig! :) TACK!
Sen åkte vi till Skapa för att se hur det såg ut där och så vidare :)
När vi var färdiga där, åkte vi ut till Magdi och åt på hans Pizzeria!
Gud så länge sedan man träffade han och gud så gott det var! :D
Nu befinner jag mig hos Miika, och vi ska Lana, eller vi får väl se hur mycket det blir av det för just nu ser vi Tv och jag börjar då bli ganska trött.

Godnatt & Sov gott!

Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback