Ser ut att bli en stressig vecka...

Hej, idag är det måndag, dock bara i 1 h och 40 min till.
Men iaf så har vi bytt period idag, denna period byter vi ut Eng,Bild, Slöjd & So mot No, Sv & Musik.

Denna vecka ska jag hinna med:
Tisdag: Studiebesök i Luleå
Torsdag: Öppet hus i Kalix
Fredag: Prov i Matte & No
Lördag: Öppet hus i Luleå
Söndag: Fara till Stugan för Prao
Samt försöka hinna med att plugga till proven och umgås, känns som att det inte kommer bli någon lätt match med proven, är inte säker på matten och det är helt nya saker jag ska hinna plugga in i No till fredag.
Men jag ska fan klara det här, får väl se det så att jag kör stenhårt nu oså får jag vila upp mig från läxböcker på praktiken :-)

Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback