Onsdag vecka 44.

Hej, inatt sov Miika hos oss. Vi sov som små grisar!
Just nu sitter jag och lyssnar på "River flows in you", så underbart fin låt!
Samt skriver på ett brev som jag måste försöka få iväg så fort som möjligt, funderar även på att plugga.
Jag vet att det låter som att jag ramlat och slagit huvudet, men har en uppsats som skall lämnas in efter lovet.
Och om man säger såhär så har jag inte kommit speciellt långt så är i stort behov av det.
Måste även försöka städa mitt rum ikväll, ser ut som världens bombnedslag av någon konstig anledning?
Ska färga min mors hår antingen ikväll eller imorgon och då kanske jag själv även lyckas få håret klippt. Det hade ju inte suttit helt fel!
Nu ska vi gå iväg till affären för att inhandla lite småsaker, sedan ska vi köra iväg älsklingen till en kompis.

Ha det bra!

Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback