All i need is you!

Hej!
Gårdags kvällen spenderades hos Carina m. familj.
Super god förrätt,huvudrätt & efterrätt! säger bara ett ord på fyra bokstäver för att sammanfatta det: MUMS!
När vi kom hem så gick jag o gubben till frasses o köpte mat, sen gick vi hem och jag åt lite grann o sen var de godnatt!
Har typ inte gjort någonting idag förutom att vi vart på middag hos Ulla & Jörgen ikväll, vi åt skomakarlåda.
Och för er som inte har en aning om vad det är så är det Potatis mos & antingen Biff eller Oxfilé med en sås gjord på Bacon och Purjolök. Vi hade Oxfilé, kan bara säga att det var otroligt gott men lika otroligt mättande!
Nu ska jag sätta mig ner och försöka komma någon vart med pluggandet. Tänker inte gå en väcka till med "måste-göra"-ångest.


bild från tasteline.

Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback