what do you want from me?

Hej.
For till Amanda igår kväll för att hämta kakkes cykel, som vanligt svamla vi på och pratade, tittade på youtube klipp osånt fram tills vi beslutade att vi var TVUNGNA att köpa nacho chips och smältost! :D
Så då cyklade vi till draggen o köpte det, sen till Kakke som tydligen också skulle handla där, så då cykla vi tillbaka och då kom jag o Amanda på att vi var hungriga så vi köpte billys. :)
Sen cykla vi till mig o sen bara chilla här, sen for Amanda hem och lite senare stack Kakke också.
Och nu har jag precis vaknat och ska jag laga lite mat och sedan packa klart det sista.
Ska även höra med mamma om hon kan toppa igenom mitt hår så behöver jag inte tänka på det nå mer.



Amanda, du är den bästavännen man någonsin kan ha, du ställer upp i vått och torrt och finns alltid där om man behöver prata men det bästa är att man vet att det stannar hos dig. Tänk så mycket vi delar tillsammans, både bra och dåliga saker. Jag kommer sakna dig när jag är borta :( Du är bäst! Love You <3

Ha det bra!
Kram / F

Kommentarer
Amanda Strömberg säger:

Naaw, du är min bästa vän oxå, den bästa man kan ha.

saknar dig sjukt mycket, Love you to! <3

2010-07-14 | 15:26:45
Bloggadress: http://amandaastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback