Just gonna stay there and watch me burn...

Hej.
Kvällen igår spenderades hos amanda, vi bastade,fikade,gjorde ansiktsmask och pratade på som vanligt. Har saknat henne sjukt mycket när jag har varit borta!
Idag var mamma ledig, först tänkte vi fara till Luleå och shoppa men istället for vi till Ulla och Jörgen o hälsade på.
Jag satt typ och fixade både mina tå och fingernaglar. Efter det fikade jag Ullas naglar oxå.
Efter att ha varit där for vi och åt på Troca. Mums!
Sen for jag hem och städade upp på mitt rum så de går att ta hem nån.
Efter ett tag kom amanda, då gick vi o köpte svull på ica, sen gick vi hem o lämnade sakerna, och efter det har vi bara vandrat runt på stan, vart med kakke o lite annat folk.
Nu sitter vi och ser på tv, dricker cola o käkar chirre :D
Ska väl sova på nått tag så vi tar oss upp imorgon :)
Då blire Lule o Shoppa! (:
Godnatt!

Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback