Uppdatering från Karlskrona.

Hejsan.
Blev lite förseningar igår med flyget, men det gick bra ändå.
Väl framme hos farmor hjälptes jag och hon åt att laga mat.
Efter det gjorde vi inget speciellt, strosade runt och pratade fram tills vi bestämde oss för att gå upp och göra Bosse sällskap vid TV:n framför Van Veeteren.
Dagen började med att jag vaknade till och gick direkt över till farmors säng för att se om det liv i henne.
Jag vet inte om det var så men om inte annat blev det de. :-)
När vi hade tagit oss upp ur sängen kollade vi igenom lite Fotoalbum från de att hon var ung & när pappa var liten, men mest i syfte efter att hitta bilder från mina yngre år i livet.
Efter att ha fått en hel bunt med foton så beslutar vi oss för att äta frukost!
Efter frukosten kom kusinen Linn och vi pratade på,fikade och sedan bar det av till Staden för att se om vi fyndade något på Rean.
Mina inköp blev: En rosa plånbok, choklad-ansiktsmask, hårklämmer och hårsnoddar + Mat & Glass.
Efter att ha strosat runt i några timmar på stan och det var en timma kvar till Linns träning började så började vi ändå bege oss mot träningslokalen, tog en omväg för att fördriva tid men var ändå där först.
Jag har ingen uppfattning om hur länge jag satt och studerade deras träning innan Bosse kom och hämtade mig.
När jag kom hem var maten i princip färdiglagad så det var bara att sätta sig ner och äta.
Precis när jag hade ätit klart kom min yngsta farbror förbi med kusinerna Hugo & Albin.
Med tidens gång kom den andra Farbrorn, frun Eva-Marie och kusinerna Linn & Elias.
Vi roades med att spela kort,fika,spela fotboll,prata och spela kubb.
Imorgon lovar dom strålande väder så dagen spenderas troligtvis vid Färskösjön.
Nu ska jag gå & koka mig en Te-kopp och sedan sova. Godnatt!

Kram / F

Kommentarer
Mia säger:

Tack så mycket :) Jag hoppas också att det ska bli roligt där nere, men socionom har jag ju velat bli sedan högstadiet så jag tror det kommer gå bra. Jag är då motiverad till tusen att plugga just nu, haha. :) Kommer ju till kalix ibland och hälsar på i alla fall ;D

2010-07-15 | 19:26:11
Bloggadress: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback