sakta men säkert rinner tiden ut.

Hej.
Kom hem för ett tag sedan, sitter just nu och väntar på att pojkvännen ska anlända.
Min sommar känns ganska konstig, inte alls som jag fruktade eller förväntade mig.
Det gör både ont och är hur härligt som helst.
Men hur som helst blir det nog en ganska stressig dag imorgon där allt ska fixas inför resan, allt ska packas klart och vara i ordning så det bara är att fara när det gäller på måndag.
Under min vecka i stugan har jag gjort lite allt möjligt, bland annat skrapat och börjat måla farfars stuga,hjälpt pappa att måla köket, bakat, solat och läst i solen och sista natten spendare jag som kontrollant vid ett vätskestopp under Lapland Ultra. Tack pappa för den här veckan, den har varit underbar! <3

Imorgon MÅSTE jag klippa mig, men blir inge färgning av håret för det röda ska BORT! :)
Känns faktiskt ganska tragiskt, jag kommer säkert att sakna det, men nu känner jag för förändring och något lite närmare min normala hårfärg :)

Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback