hem ljuva hem!

Hej, nu är jag äntligen hemma!
Från de att jag fick sommarlov, dvs när jag skulle till Turkiet den 7 Juni, har jag vart hemma i Kalix 9 dagar & 2 kvällar.
Halva Sommarlovet har gått och jag har bara vart hemma 9 dagar! Ofattbart egentligen.
Hoppas att inte Mamma och dom har känt sig helt och hållet bortglömda.
Men jag har haft otroligt roligt under tiden jag har varit borta. Tack till er som förgyllde min semester <3

Kvällen ska jag spendera med min bror, min mor och ante. Var ju ett tag sedan sist. Får dock se vad vi hittar på, om de blir häckandes framför TV:n eller sällskapsspelande.

Nu ska jag gå och göra min bror sällskap framför 2 1/2 Men.

Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback