Torsdag = Dagen före Nyår + Hockeykväll!

Hej, kan börja med att gå igenom vad jag gjort de senaste dagarna.

Måndag: Vi var och hälsade på farfar. Pratade på, fika & kollade på bilderna från de att jag sjöng på avslutningen.

Tisdag: Tog jag bussen in till stan och shoppade med Suzie, Elina, Josefine & Moa! Hittade en massa fynd, är riktigt nöjd! När vi var färdiga på stan tog jag o Suzie bussen hem till dom, under kvällens gång åt vi pizza till middag, fixade och målade lösnaglar o såg världens mest sjuka film! Men otroligt roligt hade jag, tack vännen!
Onsdag: Vaknade jag upp bredvid Suzie, utvilad med ett leende på läpparna. Sov verkligen som en stock, eller kanske till och med som en sten. Skönt var det om inte annat. Åt frukost, satta fast lösnaglarna och sen var de dags att åka mot bussen som skulle ta mig hem. När jag kom hem åt jag någon typ av middag, fixade lite små saker och sedan for vi till Carina, Bosse & Ronja, var där hela kvällen o när vi kom hem gick jag o sova.

Idag är det torsdag och inatt har jag också sovit som en stock, men måste börja göra någon nytta nu. Ska ju hinna med en del:
° Städa rummet
° Ren bädda
° Packa
° På stan med ante o gå på några affärer
° Ev. umgås med amanda om det hinns med.

Senare ikväll ska jag på hockey med Ante & Anders. Luleå - Skellefteå, GO LULEÅ! :-D

Nu måste jag sätta igång så jag blir färdig någon gång. Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback