snabbuppdatering!

Hej, i tisdags var jag dommare under 8:ornas volleyboll-turnering hela dagen.
Igår spelade jag volleyboll själv hela dagen, var sjukt kul men kom hem med en blå,ön och stukad tumme. Men det var de värt, dock avslutades volleybolldagen med väldigt blandade känslor men kan bara säga: Det kan inte göras något åt saken nu och grattis 9I till vinsten! :-)
Idag väcktes jag av en person som aldrig väckt mig tidigare, men de slutade med att jag skippa min sovmorgon och befann mig på skolan klockan 8.15 istället för 10.10.
Satte mig i möte med lite olika människor, lärorikt må jag säga!
Eftersom de blev lite stressigt på morgonen och kafeterian inte hade öppet så fick jag ju vara liiiite hungrig, hoppas det inte hördes allt för tydligt....
Efter att mötet var färdigt var det lunch och sedan No där vi istället hade Matte för att en kvinna kom på besök o ville göra ett test med oss. Det tog ett tag innan jag förstod själva uppgiften men jag löste den och hade alla rätt!
Tycker att vi borde göra fler såna saker istället för att bara sitta och räkna i boken, det blir sååå uttjatat.
Vi fick gå några minuter tidigare från No'n för att hinna till matchen mellan 8G & Lärarlaget, lärarna vann... men bra kämpat båda lagen och grattis till lärarna! :-)
När matchen var klar gick jag o frida och repa på låten en sväng o sen gick jag på Elevens val :-)
När jag slutade for jag & Ante o köpte mat på Troca, for till Ulla & Jörgen o åt den, var där ett tag innan de bar av till Stefan & Inger och nu är vi hemma därifrån.

Nu ska jag börja bege mig mot sängen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback