oturs vecka för fingrar?

Kan man ha det? - Tydligen...
Denna vecka har inte varit rolig för mina fingrar...
Det hela började väl med att I onsdags under Volleyboll turneringen stukade jag tummen under en uppvärmning, den har vart lite blå och öm men det har gått bra ändå.
I fredags var det såhär I--I nära att jag klämde fingrarna i bildörren...
Och idag då, fick jag för mig att jag skulle koka knäck också när jag lika håller på med allt annat julbak.
Efter att ha kokat smeten och öst upp i formarna och är inne på mitt 3:e sådana varv så sätter jag ju hälften på min vänstra hands fingrar...
Dock var det långfingret som blev mest drabbat men behöver jag ens tala om att det gör FÖRB*NNAT J*VLA ONT?
Mina fingrar måste ha syndat rejält... :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback