misstänker en förkyldning...

Hej, just nu ligger jag i sängen hos pappa med filten uppdragen till nästippen och ny-tofflorna på!
Kände på mig precis innan vi fick lov att nu kommer jag bli sjuk, nu när jag kommer ha tid att ta det lugnt. Och självklart blir det så redan samma kväll som avslutningen var blev jag sjuk.
Vill inte vara sjuk, tycker inte om att vara sjuk. Så tråkigt och jobbigt :(

Är helt seg, trött och har ont i huvudet... Alltså åååh har inte tid med det här!
Man ska ju hitta på roliga saker under ett lov, inte bara ligga hemma o sega.
Men om man då vänder på det så lär jag ju vara ganska utvilad när skolan börja igen eftersom att jag sover ganska mycket :-) Och det skadar ju inte, för är skall det köras hårt hela vårterminen! :-D

Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback