Måndag 13 December.

Hej, dagen började med att jag försov mig, vaknade 5 över 7 och skulle vara på skolan halv 8. Snacka om stressen där alltså...
Dock var jag i tid och var inte sist på plats :-)
Idag är det ju den 13 December = Lucia.
Först var det lussning på skolan i rödan, fint tror jag säkert att de var men finare om vi hade haft alldeles kolsvart :-(
Efter att vi var klara på skolan for vi med buss till folkan och lussa där för Kommun huset och efter det till Skogsgläntans ålderdomshem. Ska jag vara ärlig tycker jag att det gick bäst på folketshus, trots att vi inte visste hur vi skull göra osv.
Efter att lussandet var färdigt gick jag o amanda o chilla på skolan, jag käka o sen spela vi rundpingis med henko,chrille o alex samt svamla och hade betygssnack på Matten och Svenskan.
Efter de så gick jag Amanda och mamma till sjukan där jag skulla ha läkarbesök. Det gick bra :-)
När vi var färdiga där for vi hem o hämta lite grejer och sen bar de av till Naturbruks där jag och min kära klass har hållt hus från 3 till halv 9 typ :-) Vi har jobbat på och de verkar ju blivit lyckad, vi har fått pengar och alla gäster var nöjda :-)

Nu ska jag sova, Godnatt!


Vackra Lovisa!


På skolan.


I väntan på att få gå in... (jag är längst ner i till vänster :D)

Bilder lånade av: Sanna Björkman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback