Kära tomten... här har du min önskelista!

Antingen så kan jag låta bilderna tala för sig själv eller så förklarar jag lite... jag tror jag förklarar!
Kära Mor, Far och andra respektive som köper julklappar till mig... Ta inte det här på för stort allvar, är de här sakerna för dyra eller svåra att hitta, ge mig pengar,presentkort eller något helt annat istället! :-)



Collage 1: Kläder,Skor & Smycken!
- Transparanta skjortor, i alla dess former och färger!
- Figursydd svart kavaj, strl 34.
- Stickade tröjor, i alla färger o former, gärna kabel eller mönterstickad.
- Ringar, stora! Spelar ingen roll vilket motiv dom har, gärna 2-fingers.
- Skinn byxor, i skinnimitation alltså inga motorcykel byxor.
- Skor, svarta eller bruna, ta hjälp av bilderna med klackförslag.
- Halsdukar, i alla dess former och färger, spelar ingen roll om det är tub modell eller lång.



Collage 2: Smink,hår och nagelprodukter!
- Presentkort på Make Up Store, sminkkurs.
- 100-pack Lösnaglar, gärna vita, de går bäst att måla på!
- Orofluido, en återfuktande hårolja.
- Nagellacker i alla dess färger!
- Konad nagelstämpelskit.




Collage 3: Elektronik & Övrigt!
- Ett nytt objektiv, 18-200mm.
- Mikrofon + förstärkare.
- Pengar! det är ju aldrig fel att ha ;-)


Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback