Endast proteiner?

Just nu sitter jag och försöker få i mig lite lunch/frukost bestående av Köttbullar, Lax, Skinka & Kalkon. Kom på nu att det enda i min mat som innehåller kolhyderater är löken och ströbrödet i köttbullarna och dillen på laxen. Och det är ju inte så mycket det. Får nog ta och äta några mackor eller något annat så det jämnas ut lite grann.

Som säkert många andra så är köttbullar min favorit på julbordet, sååå gott! men hemma gjorda ska det vara! :-)



Nu ska jag sätta mig och se One three hill ett tag, hinner nog bara se ett avsnitt innan jag måste börja göra mig i ordning. Klockan 3 skall vi vara hos Ante's mamma för att äta middag och direkt efter det åker jag till Pappa för att äta middag där också o få lite julklappar. Synd att båda middagarna är julmat, är ju lite less på det...nog för att det var jag redan innan jul också. Bara hålla ut och köra 30 tuggor på varje tugga så ska de här nog gå vägen. Kanske får hyra in min extra mage också... Ska nog ringa och kolla om han har tid idag... HOPPAS! :-D

Kommentarer
sanna säger:

vem är din extra mage ? :p

2010-12-25 | 14:27:21
fanny löfmark säger:

Svar: Haha, det har jag inte klurat ut ännu, någon frivillig :D

2010-12-25 | 23:33:44
Bloggadress: http://fannylofmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback