dagen händelser och låt!



idag har väl varit en bra dag, rätt chill.
Började med No, Svenska, Matte men var inte hela för skulle med Sopranos o sjunga på skogsgläntan, efter det så skull vi vara på biblioteket på svenskan. Så jag o amanda sprang dit... eller iaf en bit :D
När vi hade gjort det så gick jag, hon o Lollo på stan en stund :')
Efter det gick jag hem o plugga.
Efter nån timma kom Miika så vi umgicks ett tag innan han skulle fara igen, var ju ett tag sedan vi träffades sist så var skönt
Just nu sitter jag med No:n, ska fan i mig lära mig det sista! Har ju prov imorgon... men är ändå rätt taggad! :)
Sjöng nyss igenom låten jag ska sjunga på konserten på torsdag o de kändes ganska bra, hoppas de håller i sig :)

Kram / F

Kommentarer
Matilda :) säger:

Vad är det för konsert?

2010-12-08 | 12:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback