Äntligen jullov!

Hej, har inte uppdaterat på ett tag, i måndags var vi och sålde fika utanför coop till klassresan.
Gick skit bra men var aaaasigt kallt :-(
Igår kväll var det julavslutning och de kändes lite som att jag inte fick göra något annat än att gå upp och ner från scenen. Var inte så långt program o var med i typ hälften av punkterna.
Först sjöng jag solo och frida kompade mig på piano, tack frida du är en ängel!
Sen efter det sjöng vi med estetiska elevensval "Deadlock", gick ner o väntade nått framträdande och sjöng sedan "Forever young" och ett medley på "Rudolf med röda mulen" och två till som namnen har farit ur huvudet just nu, går in o ändrar om jag kommer på dom sen.
Och sen så sjöng "Julkören" - några från luciatåget "All i want for christmas is you".

( Peter Bergman's bild! )
Idag vaknade jag halv 8, och insåg då att jag skulle vara på furuhedsskolan kvart i 8, blev inte lite stress...
Dock hann jag dit innan det började men inte till kvart i men typ 5 i.
Vart först med på deras första avslutning kring 8 och sedan den andra vid 10. Men mellan dom två fick jag stressa hem för att äta frukost eftersom jag inte hann det innan.

Kvällen har tillbringats i Risön med Lasse, Simone, Thomas & Victor + min egen familj, lite pizza, cola, glass, kaffe, vatten och annat gott! Är fortfarande mätt som en gris! :-)

Imorgonbitti åker jag mot Luleå för att inhandla de sista julklapparna sedan på kvällen kanske jag går över till Miika o träffar hans bröder som är uppe för att fira jul. Men vi får se om de blir imorgon eller på julafton :-)

Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback