i 11 månader jag har älskat dig!



Hej.
Vaknade av att Ante väckte mig och undra om jag skulle följa med till Luleå, eftersom hans nya glasögon hade spruckit under natten och de skulle bytas.
Men jag stannade hemma efter jag och Miika hade bestämt att umgås.
Han kom kring 12, typ direkt han kom så somnade vi och sov "middag" till klockan var ungefär 3. Något skönt det var!
Efter det klev vi upp,gjorde oss i ordning lite grann och sedan gick vi och inhandlade det som behövdes till middagen.
Med hem blev det:
Kyckling
Fetaost
Roccola sallad
Körsbärs tomater
Rödlök
Glasstårta
2paket Glass
Cola
Chips

Jag & Miika stod för maten idag och det blev kyckling,ris och currysås. Och till efterrätt Glasstårta. Men jag ville ha vanlig glass men blev nerröstad =(
Efter maten blev det ett mysigt bad.
Nu ligger vi och ser på film och jag ska nog snart sova.
Godnatt!

Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback