huvud & ögonvärk. =/

Hej.
Har precis tvättat bort dagens smink, kom hem för ett tag sedan.
Nu ska jag göra lite fruktsoppa och gå och lägga mig i soffan eller sängen, blir nog sängen nu när jag tänker efter. Eftersom det är ansträngande att flytta mitt sköna täcke till soffan. Ja hur som helst så ska jag gå och lägga mig o vila eftersom jag har ont i huvudet samt i ögonen, kanske är för att jag glömde glasögonen hemma idag =(
Blir nog att läsa lite i boken "Bara inte du" skriven av Katarina Von Bredow.
Idag blev det en himla stressig morgon (även fast jag steg upp 45 tidigare än jag brukar), men det är något speciellt som sker i min hjärna när det skall vara skolfoto. Allt skall vara perfekt. Jag hade bestämt ungefär 1-2 veckor innan exakt vad jag skulle ha på mig, men självklart var ju inte det lika fint när jag tog på mig det. Efter att ha testat ett x-antal kläder så bestämde jag mig. Dock hade jag inte tid att börja ändra mig nå mer.
Men nu är det gjort och jag är ganska nöjd!
Nu drar jag!



Kram / F

Kommentarer
Sanna säger:

Använde maskering när jag målade det lila men glittret målade jag bara på utan det, kanske syns också eftersom att det var väldigt snett ;)

2010-08-31 | 18:47:35
Bloggadress: http://sannahaggstrom.blogg.se/
Sanna säger:

<3

2010-08-31 | 18:50:53
Bloggadress: http://sannahaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback