hungrig qvinna her.

Hej.
Gud jag trodde jag skulle dö idag!
Jag åt mindre till frukost idag än jag gjort någon morgon den här veckan, kan ju bara tala om att det var inge trevligt att upptäcka att jag sedan hade 4 lektioner,225 minuter, att stå ut innan jag fick mat i magen.
Somnade direkt jag kom hem p.g.a trött och huvudvärk.
Har vaknat för ett tag sedan, nu ska jag gå och laga mat innan jag har svultit ihjäl.
Senare blir de nog att ta en dusch med lite hårinpackning + ansiktsmask.
Kanske även att jag målar naglarna om jag har tid.
Chill dag imorgon! =) Börjar 10.10 och har tre lektioner: Musik (tummen upp), No (tummen upp, om det inte är genomgång hela lektionen) & EV (tummen upp)



Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback